Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

+2
Bart Van Den Bossche
bc. exoten
6 plaatsers

Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  bc. exoten ma apr 05 2010, 21:59

Ik heb een jonge gordelgrasvink die niet zo goed gevoerd wordt.
ik heb al geprobeerd om hem wat brood te geven dat ik dan in melk sopte maar daar at hij niet echt van weet er iemand nog iets wat ik er voor kan doen?

Mvg,

bc. exoten

Aantal berichten : 5
Join date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Bart Van Den Bossche do apr 08 2010, 22:28

Hou oud is hij intussen al ? Al hij niet meer bij de ouders zit, kan trosgierst soms helpen bij het spenen. Eventueel met de hand (bv. met spuitje) bijvoederen kan in geval van nood ook een oplossing zijn.
Is hij opgekweekt bij Jap meeuwen ?

Bart Van Den Bossche

Aantal berichten : 114
Join date : 06-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  bc. exoten vr apr 09 2010, 10:30

Beste,
hij is helaas sinds kort overleden maar toch bedankt dit is een goede tip naar de volgende kweek periode toe.

Mvg,
bc. exoten

bc. exoten

Aantal berichten : 5
Join date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Laurenzo vr apr 09 2010, 21:34

Waarom een nickname? Mogen we niet weten wie er achter bc.exoten schuilgaat?

Laurenzo

Aantal berichten : 15
Join date : 22-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Karel Pauwels vr apr 09 2010, 22:38

Laurenzo schreef:Waarom een nickname? Mogen we niet weten wie er achter bc.exoten schuilgaat?
Dat vind ik ook Laurenzo had ook makkelijk op de vraag kunnen antwoorden,heb op het moment 15 koppels gordel in de kweek.
Maar geef geen antwoord aan nicknames Mad

Karel Pauwels
Admin
Admin

Aantal berichten : 382
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Lichtaart

http://www.mijn-grasvinken.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Laurenzo vr apr 09 2010, 22:44

[quote="Karel Pauwels"]
Laurenzo schreef:Maar geef geen antwoord aan nicknames Mad

Karel, dan hebben we beide dezelfde instelling, ik doe het dus ook niet Very Happy.

Laurenzo

Aantal berichten : 15
Join date : 22-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  bc. exoten za apr 10 2010, 13:35

Beste,
dat is is jullie mening ik heb snel een nickname genomen om dit te plaatsen.
maar als ik zulke vragen zie dan antwoord ik niet op basis van een naam maar in belang van de vogel.
ik begrijp jullie volkomen dat jullie niet zomaar jullie kennis willen uitdelen aan een vreemde maar ik zeg nogmaals als ik in jullie plaats was zou ik niet antwoorden op basis van een naam maar in het belang van de vogel.

ik bedank Bart Van Den Bossche voor zijn tip en zal het zeker volgend jaar proberen als ik terug in zo'n situatie terecht kom.

( ik vindt het alleen jammer dat er zo moeilijk wordt gedaan over een naam Rolling Eyes maar dat is ieder zijn mening )

nog veel succes met de vogels Wink

Mvg,
Brecht

bc. exoten

Aantal berichten : 5
Join date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Laurenzo za apr 10 2010, 14:08

Je kon evengoed Brecht als naam gebruiken ipv bc.exoten Smile. Bart ken ik al jaaaaaaren, Karel ken ik een paar jaar en reeds bezocht.

Laurenzo

Aantal berichten : 15
Join date : 22-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  bc. exoten za apr 10 2010, 14:18

Beste,
ik hou ook van m'n privacy m'n vader was zesvoudig wereld kampioen postuurkanaries zuiderse frise maar ik zat ook op een andere forum waar mijn volledige naam op stond dat was een forum over alle vogels toen vroegen sommige leden continu of ik vogels kon regelen. daarom die nickname Laughing .
maar ja
Mvg,
Brecht

bc. exoten

Aantal berichten : 5
Join date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Laurenzo za apr 10 2010, 14:21

Als het jouw vader zijn vogels zijn, dan moeten de geïnteresseerden bij je vader zijn en niet bij jou, dunkt me. Maar goed, veel woorden maak ik er niet meer vuil aan, jij jouw zin en ik de mijne Smile.

Wens je vader veel succes met zijn frisés en op naar wereldtitel nr 7!

Laurenzo

Aantal berichten : 15
Join date : 22-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  bc. exoten za apr 10 2010, 14:53

Beste bij wie moet ik zijn om deze topic te laten verwijderen Question

Mvg,
Brecht

bc. exoten

Aantal berichten : 5
Join date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Laurenzo za apr 10 2010, 14:58

Als ik het goed heb, zou deze meneer je vader moeten zijn:

http://zuidersefrisesite.com

Laurenzo

Aantal berichten : 15
Join date : 22-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Antoine zo apr 11 2010, 10:32

Laurenzo schreef:Als ik het goed heb, zou deze meneer je vader moeten zijn:

http://zuidersefrisesite.com

Als het deze is dan ken die dan weer zijn schoonvader,was ook een vogelliefhebber van postuurkanaries.
Had ook mooie vogels.

Antoine

Aantal berichten : 161
Join date : 12-10-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Bestuur B.N.E.C zo apr 11 2010, 12:51

bc exoten heeft ons gevraagd dit topic en zijn account te verwijderen vanwege de reacties op zijn nickname. Sad
Wij vinden de reacties niet beledigend en ook niet discriminerend daarom gaan wij hier niet op in.
Aan de administrator (Karel) wordt gevraagd dit topic te sluiten.
Wij eerbiedigend de mening van al onze leden ook die van bc exoten dus zand erover, er zij ergere dingen in het leven dan te ruzien over een nickname. Very Happy

Bestuur B.N.E.C

Aantal berichten : 5
Join date : 26-05-09

http://users.skynet.be/bnec/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Laurenzo zo apr 11 2010, 12:56

Ik zie het niet als ruziën, maar eerder als zich verschuilen achter de anonimiteit van internet. bc.exoten ondertekent zijn berichten wel met Brecht, waarom dan niet Brecht als inlognaam kiezen? Het is maar een bedenking, meer niet (dus ook géén ruzie).

Laurenzo

Aantal berichten : 15
Join date : 22-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Karel Pauwels zo apr 11 2010, 13:23

Oke ik hoop dat alles gezegd is.
Topic wordt gesloten.
Laten ons hopen dat eventueel nieuwe leden gewoon hunnaam gebruiken. Wink

Karel Pauwels
Admin
Admin

Aantal berichten : 382
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Lichtaart

http://www.mijn-grasvinken.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd Empty Re: Jonge Gordelgrasvink wordt niet gevoerd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum