Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezwollen buik

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gezwollen buik Empty Gezwollen buik

Bericht  Johan vr maa 18 2011, 17:18

Ik kamp reeds enkele maanden met een probleem,ik heb reeds enkele zebravinken gehad met een erg gezwollen buik.Ik ben naar verschillende dierenartsen geweest zonder resultaat ook bij coutteel.Als laatste ben ik naar de universiteit van Merelbeke geweest en daar heeft men megabacterie vastgesteld.nu is het medicijn Fungizone in belgie uit de handel en ik kan pas maandag achter dit medicijn in merelbeke gaan.Ik geef nu ook 2 maal per week appelazijn in het drinkwater.Wat kan ik nog meer doen om dit te voorkomen?.

Mvg.
Johan

Johan

Aantal berichten : 31
Join date : 18-03-11
Leeftijd : 57
Woonplaats : Affligem

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezwollen buik Empty Re: Gezwollen buik

Bericht  van den broeck alfons zo maa 20 2011, 07:36

Gezwollen buik Megabacterieexotenforum


Laatst aangepast door van den broeck alfons op zo maa 20 2011, 10:11; in totaal 1 keer bewerkt

van den broeck alfons

Aantal berichten : 349
Join date : 02-07-10
Woonplaats : Geel

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezwollen buik Empty Re: Gezwollen buik

Bericht  Karel Pauwels zo maa 20 2011, 09:33

van den broeck alfons schreef:Je kan al beginnen met te stoppen van het geven van appelazijn in het drinkwater.
Waarom? wat heeft appelazijn hiermee te maken Question

Karel Pauwels
Admin
Admin

Aantal berichten : 382
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Lichtaart

http://www.mijn-grasvinken.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezwollen buik Empty Re: Gezwollen buik

Bericht  van den broeck alfons zo maa 20 2011, 10:23