Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

26ste Internationale Zebravinken Euregioshow te Lummen

2 plaatsers

 :: Cultuurexoten :: Australische Prachtvinken

Ga naar beneden

26ste Internationale Zebravinken Euregioshow te Lummen Empty 26ste Internationale Zebravinken Euregioshow te Lummen

Bericht  Jos Libens di okt 06 2009, 14:17

Beste zebravinkenliefhebbers,

Op 22, 23, 24 en 25 oktober vindt onze 26ste Internationale Zebravinken Euregioshow plaats te Lummen. Bij deze had ik u allen graag uitgenodigd voor dit evenement dat met zijn 1100 zebravinken de grootste zebravinkenshow is na Veenendaal en de 2e grootste ter wereld. Op dit moment zijn er van de 350 beschikbare huurkooien reeds 250 gereserveerd. Als u dus na Veenendaal ook nog eens een 'gokje' zou willen wagen in Lummen, wees er dan spoedig bij. En het is inderdaad de moeite waard om in Lummen deel te nemen, dat kan u aan enkele collega's van u navragen.

Data:
Donderdag 22 oktober: inkooiing tussen 17 en 23 uur. (Vroegere afspraken kunnen met mij persoonlijk evenwel gemaakt worden).

Vrijdag 23 oktober: Keuring

Zaterdag 24 oktober: Opening verkoopsklasse en show om 13 uur. Sluiting zalen om 20.00 uur.

Zondag 25 oktober: Opening show en verkoopsklasse om 9 uur. Prijsuitreiking om 15 uur en uitkooiing om 17 uur.

Tevens op zondag: Technische Dag BZC
09.00 uur: Inleiding
09.15-10.45: De wangmutatie door Jan van Looy
10.45-11.00: Pauze
11.00-12.30: Het belang van fysieke eigenschappen bij zebravinken: overzicht en evolutie door Jacques Bontinck
Aansluitend mogelijkheid tot het nuttigen van een warme maaltijd aan democratische prijzen. Gelieve hiervoor te reserveren bij mij ten laatste op donderdag 22 oktober tijdens de inkooiing.

Adres:
G.C.O.C. 't OOSTERHOF
Dr. Vanderhoeydonckstraat 56
3560 Lummen

Inschrijvingslijsten, TT-reglement en vraagprogramma kan u downloaden vanaf onze website http://www.zebravinken.be
Jos Libens
Jos Libens

Aantal berichten : 23
Join date : 04-06-09

http://www.zebravinken.be

Terug naar boven Ga naar beneden

26ste Internationale Zebravinken Euregioshow te Lummen Empty Re: 26ste Internationale Zebravinken Euregioshow te Lummen

Bericht  Antoine zo okt 18 2009, 18:28

Ik kom zeker een kijkje nemen,het is daar altijd de moeite om eens te kijken.

Antoine

Aantal berichten : 161
Join date : 12-10-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 :: Cultuurexoten :: Australische Prachtvinken

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum