Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kbof wieze

+2
gunther goessens
Tim Van Vugt
6 plaatsers

Ga naar beneden

kbof wieze Empty kbof wieze

Bericht  Tim Van Vugt ma dec 14 2009, 22:51

en wat was jullie gedacht over de exoten in kbof wieze , ik vond dat er niet veel jap meeuwen waren dit jaar
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty Re: kbof wieze

Bericht  gunther goessens di dec 15 2009, 16:07

Proficiat Tim met je behaalde resultaat in Wieze.Er waren inderdaad niet zoveel meeuwen en dan zeker bij de pastels ino's en rood-mokkabruine was de opkomst laag ook naar mokka en roodgrijze was het zoeken.Zwartbruin was er wel en paar zwartgrijze en dankzij jou waren er geparelde en witte meeuwen
Normaal ben ik er volgend jaar ook terug bij en breng dan een 40-tal meeuwen mee in verschillende kleuren

gunther goessens

Aantal berichten : 11
Join date : 07-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty KBOF Wieze

Bericht  vdva di dec 15 2009, 21:16

Inderdaad ... de bezetting is al sterker geweest. Natuurlijk is het niet eenvoudig om alle details perfect in verhouding te krijgen, maar er waren toch een paar mooie exemplaren aanwezig in de verschillende kleurslagen.
Als ik ook de moeilijkheidsgraad in acht neem, vond ik de pearls het meest opvallend. De eumelanine-zones waren duidelijk aanwezig en dan vooral deze op het rugdek. Zo contrastrijk en toch duidelijk afgelijnd, ziet men ze zelden. Niet eenvoudig en dus een proficiat waard. Groetjes André

vdva

Aantal berichten : 23
Join date : 07-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty Re: kbof wieze

Bericht  Karel Pauwels wo dec 16 2009, 13:59

Tim ik ken wel nietveel van meeuwen maar wil je toch proficiat wensen met de behaalde resultaten.
Nu nog eens op het WK en we kunnen gaan eten lol!

Karel Pauwels
Admin
Admin

Aantal berichten : 382
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Lichtaart

http://www.mijn-grasvinken.be

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty :-)

Bericht  Tim Van Vugt wo dec 16 2009, 21:39

Karel Pauwels schreef:Tim ik ken wel nietveel van meeuwen maar wil je toch proficiat wensen met de behaalde resultaten.
Nu nog eens op het WK en we kunnen gaan eten lol!

jaja op uw kosten e :-) da ga smaken
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty Re: kbof wieze

Bericht  jacques wo dec 16 2009, 23:38

albino


Laatst aangepast door jacques op do dec 17 2009, 00:04; in totaal 1 keer bewerkt
jacques
jacques

Aantal berichten : 165
Join date : 10-07-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : zonhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty Re: kbof wieze

Bericht  jacques do dec 17 2009, 00:03

proficiat Tim
jacques
jacques

Aantal berichten : 165
Join date : 10-07-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : zonhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty Re: kbof wieze

Bericht  Dirk zo dec 20 2009, 23:23

Het is niet het aantal vogels die aanwezig zijn, maar wel de kwaliteit van de vogels die het dichts bij de standaard gebracht worden. Ik vond de kwaliteit vrij hoog , maar jullie mogen daar anders over denken. Wieze 2009 is voor mij zeker één van de hoogtepunten qua kwaliteit van de aanwezige vogels. en dat niet alleen bij de Japanse meeuwen. Heb genoten van de stam bruine bichenow astrilde en van ek roodvoorhoofdcini, Japanse nachtegaal, plevieren en te veel om op te noemen. Er waren veel goede vogels aanwezig en dat doet de vogelsport eer aan. Proficiat aan alle tentoonstellers die in Wieze hun vogels hebben gezet. Voor elk liefhebber van vogels zou het nationaal kampioenschap een hoogtepunt moeten zijn!

Dirk

Aantal berichten : 8
Join date : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty Re: kbof wieze

Bericht  Tim Van Vugt ma dec 21 2009, 19:32

Dirk schreef:Het is niet het aantal vogels die aanwezig zijn, maar wel de kwaliteit van de vogels die het dichts bij de standaard gebracht worden. Ik vond de kwaliteit vrij hoog , maar jullie mogen daar anders over denken. Wieze 2009 is voor mij zeker één van de hoogtepunten qua kwaliteit van de aanwezige vogels. en dat niet alleen bij de Japanse meeuwen. Heb genoten van de stam bruine bichenow astrilde en van ek roodvoorhoofdcini, Japanse nachtegaal, plevieren en te veel om op te noemen. Er waren veel goede vogels aanwezig en dat doet de vogelsport eer aan. Proficiat aan alle tentoonstellers die in Wieze hun vogels hebben gezet. Voor elk liefhebber van vogels zou het nationaal kampioenschap een hoogtepunt moeten zijn!


Ben het volledig met u eens , maar had graag eens mijn geparelde meeuwen vergeleken met andere want ik weet dat er nog kwekers zijn van deze kleurslag

mvg tim
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

kbof wieze Empty Re: kbof wieze

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum