Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie kweekt wat

+2
Antoine
Tim Van Vugt
6 plaatsers

 :: Japanse meeuwen :: Japanse Meeuwen

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty Re: wie kweekt wat

Bericht  jacques zo jun 12 2011, 20:18

alles in de voliere gezwierd op 3 koppels zwartbruin kuif
nog 0 jongen en nog 20 ringskes lol!
jacques
jacques

Aantal berichten : 165
Join date : 10-07-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : zonhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty Re: wie kweekt wat

Bericht  Antoine ma jun 13 2011, 18:25

Over het aantal ben ik tevreden,maar over de kwaliteit zal iets anders zijn.
De broek van mijn zwartbruine gaat meer naar de bruine kant dan naar zwart dus niet zo goed.
Heb ondertussen er al bij gehaald met zwarte broek voor de volgende kweek.
Ben nog student in de meeuwen kweek. Very Happy Wink
Roodbruin en grijze is nog afwachten.

Antoine

Aantal berichten : 161
Join date : 12-10-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty Re: wie kweekt wat

Bericht  Tim Van Vugt zo jun 19 2011, 11:53

Antoine schreef:Over het aantal ben ik tevreden,maar over de kwaliteit zal iets anders zijn.
De broek van mijn zwartbruine gaat meer naar de bruine kant dan naar zwart dus niet zo goed.
Heb ondertussen er al bij gehaald met zwarte broek voor de volgende kweek.
Ben nog student in de meeuwen kweek. Very Happy Wink
Roodbruin en grijze is nog afwachten.


bij mij is het juist andersom , het aantal is minder maar de kwalitiet is een verbetering vooral met mijn geparelde en zwartbruin , mede dankzij het toch nog mogen aanschaffen van een aantal vogels van een nederlandse kweker , heb me voor het eerst ook terug 4 zwartbruine kuiven gekweekt mooi van model maar de kuif kan iets beter , en denk eraan je kweekt zwartbruine meeuwen kweek ze niet helamaal zwart want dat is ook niet goed hou wat bruin in de rug anders is je nerftekening zo weg , ik heb zelfs dit jaar een donkerbruine in mijn zwartbruine getrokken omdat ik vond dat ze te zwart werden , maar dit is mijn mening mechien denken andere mensen er anders over Very Happy ,

mvg tim
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty Re: wie kweekt wat

Bericht  Antoine zo jun 19 2011, 21:12

Tim Van Vugt schreef:
Antoine schreef:Over het aantal ben ik tevreden,maar over de kwaliteit zal iets anders zijn.
De broek van mijn zwartbruine gaat meer naar de bruine kant dan naar zwart dus niet zo goed.
Heb ondertussen er al bij gehaald met zwarte broek voor de volgende kweek.
Ben nog student in de meeuwen kweek. Very Happy Wink
Roodbruin en grijze is nog afwachten.


bij mij is het juist andersom , het aantal is minder maar de kwalitiet is een verbetering vooral met mijn geparelde en zwartbruin , mede dankzij het toch nog mogen aanschaffen van een aantal vogels van een nederlandse kweker , heb me voor het eerst ook terug 4 zwartbruine kuiven gekweekt mooi van model maar de kuif kan iets beter , en denk eraan je kweekt zwartbruine meeuwen kweek ze niet helamaal zwart want dat is ook niet goed hou wat bruin in de rug anders is je nerftekening zo weg , ik heb zelfs dit jaar een donkerbruine in mijn zwartbruine getrokken omdat ik vond dat ze te zwart werden , maar dit is mijn mening mechien denken andere mensen er anders over Very Happy ,

mvg tim

Hoi Tim,
Wat die nerftekening betreft daar let ik wel op.Ik weet dat die niet mag ontbreken.Mijn roodbruine hebben er mooie vind ik.
Mijn geparelde heb ik van de hand gedaan,die waren niets.Toch komen die nog eens in mijn bestand.

Antoine

Aantal berichten : 161
Join date : 12-10-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty wie kweekt wat

Bericht  harrie do dec 22 2011, 21:35

Neutral hoi ik kweek bruinborst wildkleur en roodbruine heb enkele meeuwen roodgrijs en mokkagrijs
maar ben pas begonnen met de meeuwenkweek maar is niet de gemakkelijkste kweek '

harrie

Aantal berichten : 4
Join date : 18-12-11
Leeftijd : 81
Woonplaats : eersel

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty Re: wie kweekt wat

Bericht  Tim Van Vugt vr dec 23 2011, 14:46

harrie schreef: Neutral hoi ik kweek bruinborst wildkleur en roodbruine heb enkele meeuwen roodgrijs en mokkagrijs
maar ben pas begonnen met de meeuwenkweek maar is niet de gemakkelijkste kweek '

veel geluk met de kweek :-) , geen enkel goede vogel kweken is makkelijk ook geen meeuw Evil or Very Mad

mvg tim
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty japanse meeuwen

Bericht  harrie vr dec 30 2011, 13:29

hallo.
ben pas begonnen met een klein aantal meeuwen zwartgrijs en roodgrijs en roodgrijs geparelden roodbruin gepareld
maar om t.t vogels te kweken moet ik nog wel wat meer ervaring opdoen met de roodgrijze op distict t.t toch 90 en 91
punten toch niet verkeerd voor het begin maar hoop hierdoor wat meer te weten te komen over het koppelen en vererving
m.v.g. Smile Smile Smile Smile Smile Smile Rolling Eyes

harrie

Aantal berichten : 4
Join date : 18-12-11
Leeftijd : 81
Woonplaats : eersel

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty Re: wie kweekt wat

Bericht  Tim Van Vugt ma jan 02 2012, 22:58

harrie schreef:hallo.
ben pas begonnen met een klein aantal meeuwen zwartgrijs en roodgrijs en roodgrijs geparelden roodbruin gepareld
maar om t.t vogels te kweken moet ik nog wel wat meer ervaring opdoen met de roodgrijze op distict t.t toch 90 en 91
punten toch niet verkeerd voor het begin maar hoop hierdoor wat meer te weten te komen over het koppelen en vererving
m.v.g. Smile Smile Smile Smile Smile Smile Rolling Eyes

zou jij een foto kunnen plaatsen van een roodbruin geparelde en roodgrijs geparelde dat heb ik nog nooit gezien , mvg tim
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty japansemeeuwen.

Bericht  harrie di jan 03 2012, 16:47

heb helaas geen foto van deze sorry maar zal proberen er een te maken maar om een goede foto zal moeilijk zijn
m.v.g. harrie Mad

harrie

Aantal berichten : 4
Join date : 18-12-11
Leeftijd : 81
Woonplaats : eersel

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kweekt wat - Pagina 2 Empty Re: wie kweekt wat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 :: Japanse meeuwen :: Japanse Meeuwen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum