Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waarom elkaar helpen op het forum :-)

4 plaatsers

Ga naar beneden

waarom elkaar helpen op het forum :-) Empty waarom elkaar helpen op het forum :-)

Bericht  Tim Van Vugt zo jun 19 2011, 15:37


Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken cheers cheers lol! lol! grts
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom elkaar helpen op het forum :-) Empty Re: waarom elkaar helpen op het forum :-)

Bericht  Antoine zo jun 19 2011, 16:28

Tim Van Vugt schreef:
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken cheers cheers lol! lol! grts

Daar ben ik het mee eens,en leren doen we. Smile

Antoine

Aantal berichten : 161
Join date : 12-10-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom elkaar helpen op het forum :-) Empty Re: waarom elkaar helpen op het forum :-)

Bericht  Karel Pauwels zo jun 19 2011, 20:49

Tim Van Vugt schreef:
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken cheers cheers lol! lol! grts
Zijn er problemen Tim Neutral

Karel Pauwels
Admin
Admin

Aantal berichten : 382
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Lichtaart

http://www.mijn-grasvinken.be

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom elkaar helpen op het forum :-) Empty Re: waarom elkaar helpen op het forum :-)

Bericht  Johan di jun 21 2011, 18:42

zeer juist want ervaring is de optelsom van je stomiteiten Wink en als je uit een ander zijn fouten kan leren heb je iets rapper ervaring. Razz

Johan

Aantal berichten : 31
Join date : 18-03-11
Leeftijd : 57
Woonplaats : Affligem

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom elkaar helpen op het forum :-) Empty Re: waarom elkaar helpen op het forum :-)

Bericht  Tim Van Vugt di jun 21 2011, 22:36

Karel Pauwels schreef:
Tim Van Vugt schreef:
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken cheers cheers lol! lol! grts
Zijn er problemen Tim Neutral

ja ben nog steeds geen wereldkampioen , ben nog altijd niet rijk , voor de rest gaat het wel , als ik binne een paar jaar op pensioen ga zal het wel lukken dan heb ik wat meer tijd :-)

mvg tim

doe soms wel stomme dingen
1)had mijn zaadbakjes aangekocht zodat ik ze niet elke dag zaad moet geven , werken goed op 1 punt na denk nooit :, laat ze het laatste ook maar op eten want dan kruipen ze in de zaadfontyn dodelijk met warm weer :-(

2) heb ooit eens een emmer water in mijn hok laten staan en de deur van de binnen vlucht niet goed gesloten 2 stomme dingen op een dag met als gevolg 30 van de 36 poppen verzopen de ander zes geraakte er niet meer bij in denk Suspect

Exclamation je kan nooit genoeg bijleren :-)
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

waarom elkaar helpen op het forum :-) Empty Re: waarom elkaar helpen op het forum :-)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum