Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kweek 2011

5 plaatsers

 :: Japanse meeuwen :: Japanse Meeuwen

Ga naar beneden

kweek 2011 Empty kweek 2011

Bericht  Tim Van Vugt za nov 13 2010, 15:55

de kweek is gisteren opnieuw gestrart nu maar hopen dat de koppels het gewenste resultaat opleveren , heb me 7 nieuwe geparelde aangekocht met een betere opbleking en iets groter dan de mijn enkel de rug is niet zo mooi afgelijnd , wel mooie vogels waarvoor dank aan mijn nederelandse collega dat hij deze zo laat int jaar nog kon missen , ook 1 man zwartbruin en een man zwartgrijs meegebracht deze vogels zijn meer dan 1 kop groter dan mijn vogels , het was de trip in nederlad meer dan waard denk wel dat dat het mooiste hok kwalieteit s meeuwen was waar ik ook geweest bent , cheers

de kweek is begonnen met 42 koppels

waarvan 19 koppels kleurmeeuwen ,

wie is er nogal met de kweek begonne ???

mvg tim
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  Antoine za nov 13 2010, 21:15

Ben nog niet gestart maar ga er in de loop van de week ermee beginnen.Was normaal eerder gestart,maar door een ongeval van mijn zoon en zelf de laatste week ziek te zijn geweest was het er nog niet van gekomen.
Dit zowel met die enkele koppels japanse meeuwen die ik heb en ook met mijn zebravinken.Hopelijk gaat het wat meevallen.
Tim,als die vogels meer dan 1 kop groter zijn dan de uwe dan moeten dat nogal kastaars zijn.Ik ken uw vogels nu wel niet.
Ik zal eens kijken in Wieze of doe je dit jaar niet mee?Hopelijk wel.

Antoine

Aantal berichten : 161
Join date : 12-10-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  Tim Van Vugt zo nov 14 2010, 17:31

ik doe dit jaar niet mee in wieze want al de vogels die ik aan de kant had zitten zijn lelijk aant ruien , ik kan er amper en met veel moeite tien in '' redelijke staat '' brengen voor het prov van antwerpen dit weekeinde en dit is buiten het clubkampioenschap van de liereman de laatse show dit jaar ga nu mijn albino's voor de derde keer terug pluimen trekken en hopen dat ze in orde blijven voor frankrijk :-) , de vogels komen van fred panjer zijn model heeft er veel mee te makken dat hij al verschillende malen wereldkampioen is , maar deze vogels zouden wel heel slecht kweken dat heeft hij me zelf verteld dus afwachten en hopen op het beste :-)

veel geluk met je kweek :-)
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  gunther goessens ma nov 15 2010, 13:37

Ik ben ook opnieuw gestart na meer dan een jaar afwezigheid,ook hier op het forum.Gelukkig had ik mijn kweekvogels gehouden.Zaterdag 6/11 mijn eerste 6 koppels samengezet(mokkagrijs) en zondag 14/11 al 3 koppels met eieren en de andere 3 ook al een nest gemaakt.Zwartgrijs is afgelopen weekend gekoppeld en dan komende weken volgen nog roodgrijs,roodbruin,creme-en grijs-ino,mokkabruin en dan roodgrijspastellen en mokkapastellen.Hopelijk gaat alles even vlot als mijn eerste koppels natuurlijk een ei is nog geen jong hé Smile
Aan iedereen een geslaagde kweek toegewenst

gunther goessens

Aantal berichten : 11
Join date : 07-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  Karel Pauwels ma nov 15 2010, 14:13

Wens jullie allen een goede kweek en veel kampioenen lol!

Karel Pauwels
Admin
Admin

Aantal berichten : 382
Join date : 26-05-09
Leeftijd : 69
Woonplaats : Lichtaart

http://www.mijn-grasvinken.be

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  jacques ma nov 15 2010, 20:49

reeds opgezet
jap meew 2 koppels
zilverbek 8 koppels
zebravink 13 koppels
moeten nog 3 koppels jap meeuw en 17 koppels zebravinken bij komen What a Face
jacques
jacques

Aantal berichten : 165
Join date : 10-07-09
Leeftijd : 67
Woonplaats : zonhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  Tim Van Vugt ma nov 15 2010, 22:16

gunther goessens schreef:Ik ben ook opnieuw gestart na meer dan een jaar afwezigheid,ook hier op het forum.Gelukkig had ik mijn kweekvogels gehouden.Zaterdag 6/11 mijn eerste 6 koppels samengezet(mokkagrijs) en zondag 14/11 al 3 koppels met eieren en de andere 3 ook al een nest gemaakt.Zwartgrijs is afgelopen weekend gekoppeld en dan komende weken volgen nog roodgrijs,roodbruin,creme-en grijs-ino,mokkabruin en dan roodgrijspastellen en mokkapastellen.Hopelijk gaat alles even vlot als mijn eerste koppels natuurlijk een ei is nog geen jong hé Smile
Aan iedereen een geslaagde kweek toegewenst

hoeveel koppels meeuwen heb je dan in totaal , fijne kwek gewenst :-)
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  gunther goessens di nov 16 2010, 13:03

als alles gekoppeld is zal dat een stuk of 50 koppels zijn denk ik

gunther goessens

Aantal berichten : 11
Join date : 07-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  Tim Van Vugt vr nov 26 2010, 21:12

de eerste eitjes zijn bevrucht :-) nu hopen op een goede uitkomst en groeiproces :-) bounce
Tim Van Vugt
Tim Van Vugt

Aantal berichten : 368
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : lichtaart

Terug naar boven Ga naar beneden

kweek 2011 Empty Re: kweek 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Japanse meeuwen :: Japanse Meeuwen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum